_Mother_ Kızlar son adet tarihi temmuz olupta kontrole giden var mı kese veya kalp atışlarını duydunuz mu benşm sat tarihim 22 temmuz
Mega123 _Mother_ son adet tarihim 1 temmuz 7 haftalıken gittim keseyi be kalp atışını aldım hamd olsun 😇
yasemin333 _Mother_ benim de sat 19 temmuz.6+1 de gittim kalp atışını duyduk çok şükür size de nasip olsun inşallah🤲🏻
Sultanyigit12 _Mother_ _Mother_ bnm 18 Temmuz bn gittim keseyi gördüm cuma günü falan da kalp atışını duymaya gideceğim
_Mother_ fndckp yaa canım hayırlı olsun inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına senin ki büyükmüş 😘😇
_Mother_ Anne18 yaa canım hayırlı olsun inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 😘 bakalım bende 1 hafta sonrasına randevu aldım geç döllenme olabilir çünkü adetimin 4.günü 38.90 ile öğrendim
Melegimm111 @Menekse Canım benim de son adet tarihim 22 temmuz 10 gün önce gittim doktora kese göründü ama doktor şaşırdı görünmesine. Yarın gidicem tekrar
_Mother_ Melegimm111 yaa canım ne güzel hadi bakalım inşallah sağlıkla gelir ben tatile gitmiştim bugün geldim arayıp randevu almak istiyorum dedim de doktorum yoğun biri 9 eylüle anca alabildim
Kahramankentli Ben 5 haftalıkken kese 6 da kalp atışı duydum ama benim adetime 10 gün kala belirtilerim vardı erken döllenmeden şüphelenip öyle gittim Öyle de olmuş zaten iyi ki de gitmişim herkesin farklı olabilir biraz daha bekleyin belirti yoksa
_Mother_ Kahramankentli canım belirtilerim var birde benim 1 kaybım var gebeliğimi sonlandırmak zorunda kaldım onda asla bir şey yiyemiyordum 18 haftalık iken sonlandı zaten hep kusuyordum hep kilo aldım bunda şimdiden kilo aldım sürekli acıkıyorum ve acıkınca karnımda ağrı hissediyorum randevum da 9 eylülde
_Mother_ Mega123 yaa canım çok şükür inşallah sağlıkla alırsın bebeğini kucağına 😘 darısı bana inşallah 🤗
Ayseozcan yasemin333 benim de 20temmuz sat bir var aramızda Rabbim sağlıkla kucağımıza almayi nasip etsin inşallah 🤲
_Mother_ Sultanyigit12 yaa hadi bakalım hayırlısı olsun inşallah bende duyarım canım çok heyecanlıyım 🤩
ikincikezanne_ _Mother_ benim sat 24 Temmuz yakınız baya keseyi gördük 4+3 de ama kalp atışı için erken dedi doktorumuz 16 sonda tekrar gidicem inşallah duyarız kalp atışını
_Mother_ ikincikezanne_ AA aynen canım yakınız bakalım hayırlı haberini bekliyorum inşallah güzel sonuçlar alırız
annepamuk ikincikezanne_ benim de sat 24 temmuz 4+5 ’te kese oluşmaya başlamış dedi 5+5 yani dün keseyi alttan bakarak gördü 10 gün sonra gel dedi
Lokumcuk ikincikezanne_ bende 27 temmuz canım gittigimde 4+5 ti keseyi görmüştük 6+2 lik oldugu güne kalp için gün verdi 9 eylülde gidecegz Rabbim o güzel sesi duymayı nasip etsin hepimize insallah