cnsl_tyfr valla.bende en başından beri hep.erkek hissettim rüyamda erkek bebek gördüm etrafimdaki herkes erkek hissetti doktorum 13.cu haftada erkeğe benzetti bir tek eşim kız olacak dedi bende o kadar kaptırmışım ki kendimi erkek diye hep erkek giysileri baktım erkek isimleri baktım 16 da kız olduğunu öğrendim nipt testinde ve şok oldum 2 gün alışamadım afalladım 🤣 ama şimdi alıştım prensesime kıyafetler bile sipariş verdim evlat sağlıklı olsunda kız erkek hiç farketmez canım sende alisirsin daha yeni ya sende kendini şartlamışsın o yüzden benim bir kızım daha var ikinciye kızım olacak çok şükür rabbim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 💞🤗