Kızlar 17+6 yim ve az once bi merakla doktora gittim doktor %80 kiz dedi hatta neredeyse %100 diyecek kadar eminim ama %80 olsun dedi ve çin takvimi, rus takvimi, 12. Haftada erkek denilmesi hepsi beni yanılttı ve kızım olacağını öğrendim simdi alışmaya calisiyorum su anda