Anestezikubra ah öyle bı anlattın ki bnm ilk günlerim gibi bn hamilelikten önce öyleydim hiç ilaç kullanmadım hala da kullanmiyom beynimin oynadığı oyun yenmeliyim diyorum beyin duyduğu ve yazdığı şeyleri daha iyi algiliyomus ve de panik durumu geldiğinde sakin ol gecicek öncekiler gibi bir şey yok diyorum ya da bı yerim ağrıyo ve ölcem diye korkuyosam hemen neden agridigini ve de kndime yaptığımı bunun bı çözüm olmadığını söylüyorum az da olsa sakinlesebiliyorm mesela bnde ilk sıralar çok berbattim ya sokak sokak geziyodum bisiklet suruyodum sabahlara kadr en güzel kurtuluş abdest namaz kuran gerçekten çok faydası oluyor eabhime sığınmak lazım en güzel kurtuluş ve de panik durumu gldiginde sizinle aynı sıkıntıları yaşayan kişilerle konuşmak da çok rahatlatıyor