Reysare o an yasadıgım bogulma hıssı iğrençti yok öyle test falanda yapmıyolar sancıları cekerken odaya hemsıre doktor geldıkce maske takıyodum dogum anında dırettı doktor maske dıye hatta ebe bana kızdı ıkıncı cocugu ıkınmayı dogurmayı ogrenmeden yapma dıye bende derın bı nefes alamıyorum burnumdan sadece burnumu acsanız yetecektı dedım burundan derın bı nefes alıp güçlü ıkınmak bebegı itiyo zaten kendımde hemşireyim az cok bılgı sahıbıydım