Shr42 67380ipek kaç haftaliktin canim benimkide kiz suan 37+2 olduk ben gün için de hissediyorum hareketlerini sende dedigim gibi cok endiselenirsen git doktora ya da acile
Tontinimontin 67380ipek canım sen bence sürekli kendini ona yönlendiriyorsun çok takınca olmuyor kendini strese soktukça bebekte strese giriyor, strese girme demek kolay ama en azından başka şeylere yönel senşn bebiş daha az hareketli bi bebek takma bu kadar
Tontinimontin 67380ipek haklısın dua oku bol bol Allah’a emanetler öyle düşün 🥰 ama sonuçta cihazla dinliyorsun öyle düşün aklına kötüyü getirme onunla bol bol sohbet et
Guluss35 67380ipek banada öle oluyodu nezaman takmayı kestım taklasını tekmesini hissettim piskolojik çok fazla dinleme orayı bi sorun olsa dr sökerdi zaten ben bi kalbi durunca aldırdıgım için her an tetikteydim çok asırı kanamalarım oluncada kaybedecegım sandım ama şulır bu zamana geldık
zeyzey95 67380ipek bugün normal olan yarında normal olacak diye birşey yok yani illaki bi sorun vardır demiyorum ama benim bildiğim bütün gün hiç hissetmemek normal değil yanlış hatırlamıyorsam 1 yada 2 saatte toplam 10 hareket hissetmek gerekiyormuş yani herşey normalse bile bence gidip görünmek de fayda var. Ama senin eşin götürmüyodu sanırım