67380ipek Canım uzun zamandır hep bu tarz postlar paylastigini goruyorum, acaba kendine cok mu stres yapiyorsun? Sen stres yaptikca hareket etse de hissedemiyo olabilirsin. Nacizane tavsiyem eger hissetmiyorsan hastaneye git, ne kadar gittiginin ya da kac gun gittiginin bir onemi yok en azindan her gittiginde icin rahat etmis olur. İcin rahat edecekse her gun git. Senin bebisin de hareketsiz bir bebek olabilir bazi bebisler cok sakin oluyorlar, icini karartma, stres yapma hep olumlu dusun💐