Superisiiiii Benm bebeğim 33. Haftada 2450 iken 35. Haftada 2770 cıktıgıı için doktorum ‘annemiz karbonhidrat yemiş kendi almış bebek yavaşlamış’ diyerek beni uyardı. Yani 2770 ü begenmedi 😀 Gebelik şekeriniz yoksa bebeğin kilolu olması kötü bişe değilki. Doktorunuzu anlamadm