Superisiiiii Kaç kiloydu kızlar, bebeğim 2800gram ve doktor kilolu dedi anlamadım başıma gelen varmı ne yediniz yvaşlattınız bu arada şekerim yok
Zeyzeyka Superisiiiii benim 2500 zayıf minyon bi çocuk dedi doktorum, zaten kendimde iştahsızlık ve kusmadan dolayı beslenemiyorum bence sizin normal bi kiloda
Tgbakml Superisiiiii benim de 2700 dedi doktor gayet güzel dedi azıcık tombiş olabilir dedi hatta😂ama doktorunuz bir sıkıntı var demediyse sizi uyarmadıysa bence çok da takılmayın sağlıkla gelsinler 🙋🏼♀️🌸
Hilal93 Superisiiiii ben iki hafta önce gittiğimde 2kilo dedi normal dedi haftaya var kontrol bakalım kaç kilo olucak
Hazal2020 Zeyzeyka iyide canim normalde 35 haftada 2500 olurmus bebek bu doktorlari anlamiyorum cidden ben 33.haftada 2115 34.haftada 2377 1 haftada 262 gram almisti doktor cok iyi dedi kilosuda iyi dedi . Bakalim haftaya cuma 36.haftamda doktor kontrolum var kilosu nasil degisti
Zeyzeyka Hazal2020 her doktor farklı yorum yapıyor işte, açıkçası çok kafama takmıyorum ben sağlıklı olsunda varsın zayıf olsun ne yapayım
NazliDK Superisiiiii 34. Haftamdayim bende bizim oğlanda 2437 gr nornal dedi doktorum. 100 200 gram fazla olmasi bence cokta sorun değil sağlıklı olsunlarda 🙏
d190516 Superisiiiii bana öyle bişey demedi sezeryan için gün aldık 15 eylüle 🙃 ikinci bu benim ilki normal olmuştu
Zeyzeyka Superisiiiii ne ilacı kullandın canım, benim omega var dvitamini ve kan hapı var. Açıkçası kan hapı bulantı yapıyor içemiyorum diğerleride arada bir hatırlarsam
Superisiiiii Zeyzeyka kan kapı aldırdı zaten 3 hafta içtim normaldr olması gerrkenden 300 zayıftı maltofrr yazdı gyno bulandırıyodu decavitle ikisi kilo aldırdı bide yemek yedim yani aç geziyodum resmen
Zeyzeyka Superisiiiii off bende aç geziyorum iştahım yok gyno bende bulantı yapıyor işte doktoruma söyleyeyim başka ilaç yazsın o zaman şurda 3 haftam anca kaldı
Eha1 Superisiiiii nasıl kilolu ya Allah Allah ben anlamadım ben 34+5ken 2900dedi gayet normal bı bebegin var dedi benm doktorum da