Arzulas Sevgi19 burun tıkanıklığı baş ağrısı ve terleme vardı grip diye gittim covid teşhisi koydular.gebe olduğum için ilaç vermediler
Sevgi19 Arzulas banda covid teşhisi konuldu sağlık ekipleri geldi konuştular bilgilendirdiler eşim ile birlikte 14 gün evdeyiz sadece parol içebilirsin dedi geçmiş olsun canım en büyük ilaç moral yüksek tut
Arzulas Betus344 çok teşekkür ederim ilaç vermediler halsizlik bel ve baş ağrım var ve grip gibi geçiriyorum korkuyorum bebeğime zararı olur mu diye
Arzulas Sevgi19 banada aynı şekilde sadece Parol içebilirsin dediler.sizede çok geçmiş olsun nasıl atlatıyorsunuz peki
Sevgi19 Arzulas çok şükür o 3-4 gün e göre daha iyiyim bol bol dinleniyorum su ihmal etme beslenmenede dikkat et Allah’ın izniyle geçecek bu günler de
Arzulas Sevgi19 inşallah tek endişelim bebeğim olduğu için beslenmeme dikkat ediyorum bol su içip meyve yiyorum çok geçmiş olsun sizede
Eda3545 Sevgi19 bn parol bile icememistim vermemislerdi kemik suyuna çorba iç bol bol tavukda olur çok iyi geliyor
Arzulas Gamzelinur yok ateşim hiç yükselmedi fakat çok fazla terliyorum.serin odada bile çok fazla ter döktüm
Sevgi19 Arzulas sağol canım bende öyle endişe ediyorum ama her şer de bi hayır vardır bilemeyiz bol bol dua et kendine Allahım büyük