Sevgi19 6 haftadayım ama felaket grip oldum ateşim çıktı parol felan verdiler bu durumu yaşayan var mı
MehZey Sevgi19 grip mi virüs mü bilmem ama sanırsam virüse yakalandım çünkü belirtilerim onu gosteriyor 21+1 günlüğüm
Eda3545 Sevgi19 bn parol bile icememistim vermemislerdi kemik suyuna çorba iç bol bol tavukda olur çok iyi geliyor
Sevgi19 MehZey geçmiş olsun canım doktora gittim kan testi istedi oradaki bi kaç değer güzel çıktı normalde virüs varsa yüksek çıkıyormuş hemen doktora gidin
MehZey Sevgi19 yaklaşık 15 gündü böyleyim ayakta ve evde atlattım galiba ama tat ve koku kaybı devam ediyor biraz
Sevgi19 Aryaliya herkese covid testi yapmıyoruz dedi doktor hamile bayanlar için uygulamamız böyle dedi
Sevgi19 Betus344 acile geldim şimdi bogaz testine gönderdi doktor ama grip yani belli hapşırma halsizlik felan var
Betus344 Sevgi19 gitmeyi düşünmüyorum ya testi vermekte insanın canını cok acıtıyomus burun akıntım var sadcee umarım daha kötü olmam allah sizede acil şifa versin 🙏
MehZey Sevgi19 korkutma kendini bişi olmuyor insaAllah ve ateş ve öksürük olmadıkça da ilaç vermiyorlar
Arzulas Betus344 çok teşekkür ederim ilaç vermediler halsizlik bel ve baş ağrım var ve grip gibi geçiriyorum korkuyorum bebeğime zararı olur mu diye