Dogansinem57 Anneler ya mide yanmam cok oluyor gunde ikitane maden suyu tuketiyorum 33 hatfa oldum bugum bi sakincasi varmi yararlimi zararlimi lutfen cvplamdirirmisiniz
MiniKaya Dogansinem57 günde 1 tane tavsiye edildiğini biliyorm ama iki tane için birşey diyemicem canım
es_es deletedmom559 sade maden suyuna limon dilimi koyuyorsan veya limon sıkıyorsan bir zararı yok. Fakat limonlu veya farklı meyveli satılan maden sularından alıyorsan onlar hamilelik harici bile çok zararlı
Gmze08 deletedmom559 doktorum sadeye limon sıkıp içebilirsin dedi aromalı olanları sağlıklı bulmuyorlar
deletedmom559 Ceydaaaaa önerilmiyorsa artık içmem canım ilk gebelik bilmiyordum iyi mi kötü mu sade içmeye çalışayım İnşaAllah
Kevser06 Ceydaaaaa asitsiz olanları da mı içilmiyor eşim bugün hem maden suyu almış hemde meyveli almış ☹️
nursentlk Dogansinem57 doktor bana günde bir tane iç dedi faydası var ben bazen 2 tane de içiyorum. Magnezyum kalsiyum ihtiyacını karışlıyor
Ceydaaaaa deletedmom559 Ben sade bile içmiyorum bazı doktorlar öneriyor bazıları önermiyor ortada kalmak istemedim
deletedmom559 es_es limonlu meyveli alıp içiyordum hep hamilelikte te içmeye devam ettim doğrusu zararı yok sanıyordum bilmiş oldum artık icmemeye çalışırım İnşaAllah. Allah razı olsun canım 🌺
Mybabyizmir Dogansinem57 ben hep içiyorum Beypazarı olan özellikle doğal katkısız olduğu için. İçerisinde bı sürü vitamin var hamilelikte içilmesini öneriyor zaten herkes faydalı olduğu için
Deletedmom417 Dogansinem57 bende içiyorum mide yanmasına iyi geliyor süt iç dedi herkes bana ama bende süt fayda etmiyor soda iyi geldi mide yanmasına
brnzrnc Dogansinem57 ben de hep içtim ama 36 haftada doktor bıraktırdı canım magnezyum oranı yüksek olduğu için aklında bulunsun senin de
Gmsy1 Dogansinem57 doktorum.bana günde bir tane sade maden suyuna limon sıkıp içmemi önerdi. 1 tane ideal ama 2. İcin bi fikrim yok
gokcecan Dogansinem57 bende içiyorum 2tane. Bide ayran içiyorum. Dr bu sayede magnezyum kullanmana gerek kalmamış dedi :) eskiden giren kramplarım bile girmez oldu maşallah. Nerdeyse en başından beri içerim. Şuan 36+3üm