yamacalimoms Yaprakserkann yok kuzum öyle ağrılarım olmuyor çok şükür, arada oluyor ama nadir şiddetli değil doktorum normal dedi zaten onlara nstye giriyorum sancım yok hiç inşallah zamanında olur🙏
Yaprakserkann yamacalimoms inşallaj canım korkma gönlünü ferah tut Hayırlısı olsun hakkında gununde zamanında gelır kuzucuk ınsallah 🤲🤲