Yaprakserkann B_marzi kontrole gıttım gayet ıyıydık canım eve geldım bırden sancılarım başladı yalancı sancıdır dedım ama kasıklarıma vuruyordu duş aldım cıktım yok gecmıyo sonra uyudum 2 saat falan kalktım gene aynı sonra uzandım bırden sıcak bıseyler akmaya başladı suyum geldı sandım ayağa kalkmamla kan boşaldı heryer kan içindeydı şuan hala kanamam devam edıyo amılyttan cıktım ama
elifsoylemez Yaprakserkann cok gecmıs olsun gözunuz aydın bu arada da🥰🥰 pekı neden öyle anı kanama olmus cocuk susuzmu kalmıs ne olmus ne dedı doktor sezeryana mı aldılar hemen?
Yaprakserkann minnakmina sağol canım bebeğım kuvezde amılyttan cıktık ama benım kanamam devam edıyı haftası kucuk olduğu için kuvezde kalcağını söyledıler
sevimlieyuboglu61 Yaprakserkann sağlıkla küvezden çıkıp evinize gittiğiniz de haberini alalım inşallah ❣️
Yaprakserkann elifsoylemez plasanta ayrılmış canım tam zamanında yetışmısiz hasteneye kızım kuvezde durumu ıyı sukurler olsun bende hala gözetım altındayım çarşambadan beri
yamacalimoms Allah bebeğinize ve size sağlık sihat versin tez zamanda kavuşun inşallah 🙏 Meraklı Melahat gibi soran tayfa toplanmış gene buraya kilosu kaç bilmem ne diye sormaya utanmıyor musunuz ya kadın zaten stresli bir dönemde iyi olunca anlatır zaten kendi
Yaprakserkann yamacalimoms canım bebeğimde solunum sıkıntısı var ama gayet sağlıklı dedıler kuvozde plesenta ayrılmış eyer 1 saat yada yarım saat daha gec gelseydın senıde bebeğide kaybede bılırdık rahmını alabılırdık dedıler çarşambadan berı hastanedeyım benı taburcu etmedıler gözetım altındayım bıdaha sakın cocuk yapma senın için cok tehlıkeli dedı doktor Rabbım bızı korudu şukurler olsun 22 aylık oğluma bağişladı benı kızımda ınsallah ıyı olup cıkar kucağımıza alırız 🤲🤲
yamacalimoms Yaprakserkann rabbim korumuş canım,Allah tez zamanda kızına kavuştursun, doktor eğer öyle dediyse iki çocuğun var zaten biri kız biri oğlan güzel korun🙏Rabbim onlara ömür versin
Es1 Yaprakserkann Allah sana da bebeğine de sağlık versin mutlulukla kucağında kızın eşine oğluna yuvana kavuş inşallah 🌺
Yaprakserkann yamacalimoms amın canım Allah razı olsun en ufak bır ağrın dahı olsa ıhmal etme ben 2 3 saat oyalandım belkı kasık ağrılarım gecer dıe meğer doğum sancısıymış
Yaprakserkann yamacalimoms kasıklarıma bıcak saplanması gbı ağrılar gırıyodu hanı ınsan regıl olur ya sancılanır aynı o şekılde
yamacalimoms Yaprakserkann yok kuzum öyle ağrılarım olmuyor çok şükür, arada oluyor ama nadir şiddetli değil doktorum normal dedi zaten onlara nstye giriyorum sancım yok hiç inşallah zamanında olur🙏