YaseminG Cicek12-- ben 9+3 teyim ve ikiz bekliyorum😊 ilk kalp atışlarını 5+3te gitmiştik ogün duydum ama ritim olarak 97 filandı🥰 en son gittiğimde ikiside 171 olmuştu❣️ yani fuluda olsa duyabilirsin duymayadalirsin
yavrukelebekk Busratlv98 haftaya bende gidicem bebeğimi de görür kalbini de duyarım inşaallah 🥰 5+4 olcam gittiğim zaman Allah nasip ederse acaba duyar mıyım kiii 🙈
minigim2805 yavrukelebekk yaa insallah duyarsın canım bende çok heyecanlıyım o günü sabırsızlıkla bekliyorum 😇😍🥰
Busratlv98 yavrukelebekk Keseyi görürsün ama doktor 10 gün sonra gel kalp atışını duyalım diyebilir 💞
Nryymn MERHABA BetaHCG DEĞERİ ilk ölçtürdüğümde 8. Ayın 25 inde 966,79 idi….. 9. Ayın 2 sinde 1363 bu artışın yeterli olmadığı sağlıksız gebelik olabileceği söylendi.. bu durumla karşılaşan ve düşükle karşılaşan oldumu.. yoksa artış hızı düzelirmi..
Huri54 Nryymn bekle bakalım evet Yüzde 60 Yükselmesi gerekir deniliyor ancak belki artar bekle canım inşallah iyi olur 😍
YaseminG Cicek12-- Evet benim bugün 9+6 pazartesi kontrolümüz var ama bebişlerimi hep merak ediyorum, hareket ediyorlardı en son gittiğimde kolları bacakları heryerleri belliydi. Hissetmeye başlayınca daha rahat olacağız ❣️ Allah’ın izniyle duyacaksınız kalp atışlarınızıda ❣️ ben bir öncekinde düşük yaptım çok zor ve acı bir durum Rabbim kimselere yaşatmasın her evlat sağlıkla gelsin🤲🏻🤲🏻
Sinemmy Kızlar 6 hafta 5 günlük hamileyim kalp atışını dinlemeye gitcem ne zaman gidiyim çok merak ediyorum