YaseminG Cicek12-- ben 9+3 teyim ve ikiz bekliyorum😊 ilk kalp atışlarını 5+3te gitmiştik ogün duydum ama ritim olarak 97 filandı🥰 en son gittiğimde ikiside 171 olmuştu❣️ yani fuluda olsa duyabilirsin duymayadalirsin
Barlisko 7+2 kalp atışı duymadık daha haftaya tekrar gidicem çok minik daha yeni gözüktü bebekte geç döllenme olmuş benimki oyuzden baya geç belli oldu
minigim2805 Barlisko bana da çok küçük olduğunu ve 4 haftalık olduğunu söyledi 2 hafta sonra tekrar bekliyorum dedi 1 hafta zor geçti merak ediyorum çok 😃 acaba diyorum bir tek ben mi böyleyim 🥰😃😃
HilalTsdmr minigim2805 Bizde 12+2 günlüğüz elimizden gelse eve ultrason cihazı alıcaz çok heyecanlıyız 😂 umarım hepimiz sağ Salim kucağımıza alırız ❤️
yavrukelebekk Bende 4+5 haftalığım pazartesi karından keseyi gördük çok şükür ama bebek henüz görünmedi 10 gün sonrası için tekrar çağırdı
Lokumcuk yavrukelebekk bende gittigimde 4+5 tim kese gördük kalp için gün sayıyorum simdi 😍 Rabbim hayalini kurdurdugunu yasamayı nasip etsin herkese🦋
deletedmom559 minigim2805 hayırlı olsun Kuzum 🤗 Bende yeni 5 haftalık hamileyim Rabbim kucağımıza almayı nasip etsin İnşaAllah 🥰
yavrukelebekk Busratlv98 haftaya bende gidicem bebeğimi de görür kalbini de duyarım inşaallah 🥰 5+4 olcam gittiğim zaman Allah nasip ederse acaba duyar mıyım kiii 🙈