Mehtap06 en ufak bir kanamada bile gidip 3 gün içerisinde igne yaptırmalsınız kendinizi takip edin ‘ bir ilişki sonrasımda bile kanama gelirse mutlaka ben unutabilirim sen unutmayacaksın’ dedi doktorum. Cünkü söyle ilk bebekte sorun olmuyor ama bizler negatif kan gruolu anneler olarak vucudumuzda rh antikoru yok. Eşlerimiz ise pozitif. Bebegimiz pozitif kan gruplu olabilir.anvak bizim vucudumuzda yok vucudumuza bu antikor yabancı bir cisim gibi geliyor. dogumla veya bu kanamalarla sonrası ikinci ve sonraki bebegimizin kan grubu pozitif oluşursa vucut onu yok etmeye calısıyor veya zihinsel problem olusturyor bebekte. Oyuzden cok önemli. Düşük, kürtaj, kanama her neyse her birinden sonra en gec 3 gün içinde igne yaptırmak zorundayız diger bebekleri korumak için.