Mehtap06 Merhaba anneler bi 20 haftalık düşükten sonra ikinci gebeliğim eşimle kan uyuşmazlığı var bugün doktora gittim bi iğne yapılacakmış bunun için kan verdim 10 gün sonra çıkacak ondan sonrada iğne yapılacakmış bi sakıncası olmaz değil mi kan uyuşmazlığı olan anneler Bilgi verebilirler mi 🙏🤗😊
mercimekkmom Mehtap06 benım ılk gebelıgım o yuzden 28.haftada yapıldı ıgne bı sıkıntı olmadı ama kesınlıkle yapılması gerekrn önemlı bı ıgne bnce
feamtrmea Mehtap06 ilk çocuğumda doğumdan sonra yapılmıştı iğne şuan ikinci hamileliğim 28. haftada yapıldım iğneyi
bebegim_28 Mehtap06 28 haftada yapılıyor canım ben geçen hafta yaptırdım ama sonuçlar devlette 1 gün sonra özelde aynı gün çıkabiliyor 10 gün sora değil
Susaminannesiii asliiiiii87 en ufak bir kanama durumuz varsa iğneyi 3 gün içersinde yaptırmak zorundasınız bu durumda tetenoz aşınızın yakın olmasına cok takılcaklarını sanmıyorum bunu hastaneye danışın. Bu tarz kanama durumlarında kritik bir süre var sonraki gebeliklerinizde oluscak bebeklerinizi korumak için
Mehtap06 bebegim_28 özel doktora gidiyorum ama özelde bu iğne daha pahalıya geliyor diye doktorum devlet hastanesinde yapalım dedi bende şuanda 28+5 canım bugün gittim devlet öyle söyledi kan verdim ama 10 gün sonra çıkarsa günü geçmiş oluyor kafam karıştı burdada sormak istedim
Gok-Cag-26 Mehtap06 eşimle bende de kan uyuşmazlığı var, her kontrolde sorun var mı diye test yapıyor doktorum, şimdi 31+5 haftalığım ama hiç iğne olmadım 😳 yarın kontrolüm var, o zaman yaparsa bilmiyorum
Mehtap06 Gok-Cag-26 ilk 20 haftalık düştüğümden sonra hemen kan uyuşmazlığı iğnesi yapıldı bundada şimdi yapalım dedi doktor
Gok-Cag-26 minnakmina daha önce dış gebelik yaşadım ama çok erken farkettiğimiz için iğne yapmadı doktor
Gok-Cag-26 Mehtap06 Haftadan sonra yapıyorlarmış bana da öyle demişti doktorum, ama bizim o kadar olmadığı için sana gerek yok dedi dış gebelikte yapmadı. Şimdi de doğum sonra yapacaklarını düşünüyorum
Evlat_can Mehtap06 neden 10 gün sonra benim aynı gün sonucum cıktı 28.haftada iğneyi yaptilar benimde.kan uyuşmazlığından 5aylik düşüğüm olmuştu önceden
Merveardabayram Mehtap06 iğne 72 saat içinde mutlaka yapılması lazım 10 gün ne testiymiş sordun mu? çünkü rogam iğnesi en ufak kanamada düşükte vs Ogün Kanamadan önce bile yapılsa tekrarlanması gereken çok önemli bir iğne. Benim 3.gebeliğim ama ikinci doğumum bu konuda hassasım çok dikkat et hemde çok
Tugcergiden Mehtap06 kizlar merhaba benimde kan grubum 0 Rh negatif eşimin A Rh poztif test yapılacak bu testin fiyatını biliyor musunuz ona göre hazırlıklı gideyim hastaneye ❣️
bbhhrr5289 Tugcergiden ben ozel hastanede 60 lira verdim ignenin parasini aliyorlar sadece ama yatis yapmis gibi gosteriyolar neden diye sordugumda sigorta karsilasin masrafli olmasin diyeymis
hulya1406 Tugcergiden iki gün önce yaptırdım devlet hastanesinde.doktor mor reçete diye bir reçete yazıyor gidip o reçeteyle ecza deposundan alın herhangi bir yerde vurdurabilirsiniz dedi.Eczanelerde çok pahalı olur dedi.Gidip alıp vurdurdum özelde 5 TL verdim.İğne için hiç ücret ödemedim.
Tugcergiden bbhhrr5289 iğne parası ben kan filan aliyorlar ya onun için yapılan teste ne kadar alıyorlar diye merak etmiştim canim