Ayseelcik bende pek gezen biri değilim ama nebilim istanbulda etrafım cok kalabalıktı hep halamlarla yiğenlerimle iç içe büyüdük hıc tek kalmadım ilk defa bukadar tek kalmak zor geldi alısamadım daha alısamamda heralde oyuzden bian önce bebiş yapıyım dedim oyalanmıs olurum 😀