Ayseelcik canim bnde başta yuksel e gidiyordum gerci hala ayda 1 gidiyorum da. Beni de 2 haftada bir çağırıyordu 2. Gidişim kontrol oluyordu. Artik calismamam gerektiği icin rapor almak için Murat bey e geçtim dogumu da o yaptirsin diye ama yuksel bey bebegi tek tek gösteriyordu, izletiyordu. Murat bey sadece bebek iyi fln diyip geçiyor.