Kızlar merhaba burada mısınız bir şey soracaktım.
Bugün aslında size “kızlar ben elendim siz devam edin ” diyecektim.
Fakat bugün yaklaşık 2 saat önce kadar regl oldum sandım akıntı geldi allahtan pedim vardı.
Şimdi eve geldim ve baktim ki bildiğiniz eritilmiş çikolata damlatilmis gibi. Yanı belki igrenirsiniz diye foto da atamadım ama sizce ne oluyor. Internette çikolata kisti yazıyor ama ben muayene oldum hicbir sıkıntı yok dedi doktorum
Lütfen yardımcı olur musunuz?