Kızlar yine ben geldim.
Hikayem şöyle ( bilmeyenler için )
Nisan ayında planlı gebelik için yola çıktım 4.ay denedik olmadı bu ay 5.ayim, geçen ay şiddetli sol kasık ağrısı yaşayınca haliyle gebeyim sandim ve regl oldum😂 aslında kafaya takmamam gerekiyor ki ben cildirmiscasina istiyordum ve en son 12 ağustos ’ta regl görünce dedim ki; çıkar at kafandan, gebelik testleri ovulasyon testleri her şeyi attım. Adet takip eden programı ve happymom uygulamasını da sildim. Gebelik vs hicbir yazı okumadım. Bu ay kafam o kadar rahattı ki anlatamam ta ki bugune kadar vee ne mı oldu yine sabah sol kasık ağrısı ile uyandım 🤪 hayırdır inşallah diyorum ve burada siz dostlarımla beraber 10 eylülü bekleme kararı aldım.
Rabbim isteyen herkese bir an önce hayırlısıyla hayırlı evlatlar nasip eylesin inşallah.🤲
Unutmayın moral önemli daima yüksek tutun ve gerçekten aklınızdan çıkarın bu ay kafam o kadar rahattı ki 4 ay kendime eziyet etmişim resmen🥰😚