ayminaninannesi bu belirtiler normal her adet goren kadinin gordugu seyler ben gebelikten 3 ay once yani 3 aydir hep boyle oluyordum.Psikolojikte olabilir.Yani vucudun verdigi bir takim tepkiler.Belki yumurtlamaniz yakindir.Ya da yumurtlama tam anlamiyla gerceklesmedigi icin regl da olabilirsiniz.Ama bu tarz belirtiler cogumuzda oluyor.InsAllah hikayeniz hep pozitif biter 🤲💕Ama cogu kadin 50 60 gunu bile gecebiliyor yumurtlama kisiden kisiye degisiyor.siz yine koyu cikarsa degerlendirin.🤲