Aud28 Seyda83 karından zaten 3000lerde falan görülüyormuş galiba değerle alakası var diye biliyorum ama herkeste değişebiliyormuş.
Bahar_12345 Hayır değerle alakası yok benim 1300 lerde gözüktü keseyle bebek. Şuan 1700 degerdeyiz, isallah Allah’ın izniyle bı sorun olmaz😊