Son adet tarihim 30 Temmuz. Planlı bir gebelik olduğu içim kendimdeki değişimleri gözlemleyerek ilk kanımı adetime bir hafta kala vermiştim 0,5 çıkmıştı ama acele ettiğim için umudu kesmedim. Adetime 2gün kala idrar testi yaptım 3tane ve hepsi silik çizgi çıktı adetime 1gün kala kan verdim tekrar bu sefer sonuç 46.34 çıktı ve hamile olduğumu anladım bu arada adetimin üzerinden tam bir hafta geçti dün tekrar kan verdim ve beta hcg 655.66 sizce nasıl?? Normal artmış mı?? Bugün doktor kontrolüm var ama bu değerle muhtemelen göremeyeceğim keseyi ama gitmem gerek 2 düşük bir kimyasal gebeliğim var kan pıhtılaşması olduğu için iğne yazdırmam gerek. Bu arada son adet tarihine göre 4+6 günlük oluyorum ama bence 1hafta geriden olabilir çünkü yumurtlama günlerimde ilişki başlamıştı yani son adetten bir hafta sonra burdan yola çıkarsak beta hcg artışım normal midir??