Gmzbkr yeniliklere karşı olmanız bunun yaptırılmaması gerektiği sonucunu çıkarmıyor. Doktor olmadığım için ben bunu yaptıracağım ya da yaptırmayacağım diye ahkam kesmek tarzım değil. Benim doktorum yaptırmalısın dediği için yaptırdım ve iyi ki yaptırmışım ve tecrübemi paylaşıyorum. Zira çocuklarımın şeker hastası olarak doğmalarını, erken doğup ta küveze girmelerini istemem. Ya da doğduktan sonra ortaya çıkacak hastalıkları yaşayıp ta üzülmek hiç istemem.