Tyk53 ben de bugün 37+4 üm 4 gün önce gittiğimde bebeğim 3,5kg görünüyordu. İkinci hamileliğim, kızım 3,800gr doğmuştu muhtemelen oğlum da o civarlarda doğacak. Ben ilk doğumumu epiduralli normal doğum yaptım, tavsiye ederim. Hem ağrısız acısız hem normal Doğum olduğu için Doğumun her anına tanıklık ediyorsunuz. Çok rahat geçti sonrasında da bel ağrısı falan yaşamadım iyileşme sürecim hızlı oldu. Ama sezeryan olursanız sonraki doğumlarınız da mecburen öyle olacaktır, iyileşme de uzun sürebilir tabii ki o da bir Doğum şekli ama bence zorda kalmayınca tercih etmeyin. Epidural anestezili normal doğumu ilk gebeliklerde gerçekten içtenlikle önerebilirim.