Arkadaşlar 37+4üm bebisim bugun 3300 cıktı usgde. Herşey normal gidiyor ama ben korkuyorum sezaryen istiyorum. Durumu benm gbi olan varmı? Bebislerniz kaç kilo? Bide çatı muaynesi oldunuzmu? Normal dogumu beklesem 2 haftada rahat 4 kilo olur ve ilk gebeligm 4kiloyu direk sezaryenemi alıyolar?