Gamze_ylmz Arkadaşkar hiç umudunuzu kaybetmeyin şimdi 5 haftalık hamile olduğumu öğrendim ki geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ve hiç adet görmeden tektar hamile kaldım çok şükür rabbime allahın büyüklüğü işte😊😊🧿🧿🧿Bende çok ağladım üzüldüm sızladım unutmayın ki rabbim her zaman için en hayırlısını verir💞dua edin kuzular