Minikoocum bnde hala inanamıyorum 14+4 olduk hala bişey olacak korkusu var tam olarak kendimi alıştıramıyorum doktora gidip görünce tmm iyi bir sıkıntı yok diyorum içim rahatlıyor, 1 hafta sonra yine aynı korku oluyor acaba iyi mi bişey oldu mu korkusu var hep içimde, bunu atamıyorum içimden ve sanırım onu kucağıma alana kadar da devam edecek bu korku bnde 😔 hamile olduğum gerçeğine alışamadım daha maalesef onu hissedince değişir belki inşallah