3 kere tırnağını çektirmiş birisi olarak en büyük önerim o batan kısmı; tırnak makasının altında bi kaç parça oluyo orda törpü gibi bişey var ucu sivri. onunla kaldırıp altına minicik bi pamuk parçası sıkıştırırsanız dışarı doğru uzar ve hemen rahatlarsınız ayrıca düzenli olarak uygularsanız sorun ortadan kalkar.