Kızlar 28 haftalık hamileyim 1 haftadır ayaklarım çok şişti ve tırnak batması oldu. İltihaplanmış, iltihaplı 2 gündür akıyor ama bugün biraz ayakta kaldım şu an çok kötü ağrıyor. Ağlamak istiyorum ne yapsam geçmedi 1 aydır. Şu an en azından acısını dindirmek için ne yapmam gerekiyor Bilen yaşayan var mı