Bizde 38 haftalık olduk. Bebeğimde hiç bi sorun yok suyu kilosu vs her şeyi iyi dedi doktor. Geçen hafta çatı muayenesinde dar çatı ve kemiğin aşağıda normal yapamazsın dedi. Bende normal istiyorum.ailelere de anlatırken normal yaparsın ama bebeğe zarar verebilir risk almaya gerek yok dedi. Bizi ikilemede bıraktı. Bugün başka doktora gidecem çatı muayenesi için. Çünkü iki gündür adet sancısı gibi sancım oluyor. Bide özel kliniğe gidiyorum kızlar devlete güvenmiyorum die 😏😏