Oznur3458 Kızlar Merhaba Rabbim Nasip Ederse prensesimiz Olucak ama doğmuyor hiç bir belirti yok ne sancı ne nişan ne su 40+3 olduk bu kadar sürüyormu Normal Doğurmak İstiyorum Bıçak Altına Yatmaktan Çok Korkuyorum 🤯🤯🤯
Pinarx07 Oznur3458 39+2yim banada cumartesiye kadar dusun dedi dr sezaryan yapayim diyo daha gunum gelmemis 1 cm aciklik var kanala inmemis diyo bebek moralim bozuldu baska doktora gidicem bide 😔
Hamik Oznur3458 canim valla benimki de kız olcak insallah 39+6 1 cm açıklık var bebek kanalda nisan da geldi haftalardir bekliyorum seseryan normal suan ummmmrumda degil baska yerden bile cikarabilir isterse o durumdayım yani amaç bebegi sağlıklı dışarı çıkarmak kafana takma doğum şeklini
Nzdla Oznur3458 nie korkusun ya bende normal doğumdan çok korkuyorum büyük ihtimal normal doğum olacak ama sezeryan olmayı çok isterdim çok korkuyorum normalden
Pinarx07 Oznur3458 bnm 1cm daha rahimde yumusamis diyo plates topunda zipla yuruyus yap hurma ye adacayi ic dedi doktor ananasta ye dedi ben daha bekliycem sezaryen olmam daha 39+2 yim 🙁
Oznur3458 Pinarx07 bu kadar bekledikten sonra sezeryan nie olak canım yaa birazdaha bekliyelim inşallah bu gece doğuma gideriz ❤️❤️❤️❤️❤️
Pinarx07 Oznur3458 aynen oyle 40 41 bekleyen var bebekte bi sikinti olsa neyse hemen sezaryeni kafama sokmaya calisiyo doktor ugrasmak istemiyolar tabi nisanim gelmis 1 cm aciklik rahimde yumusamis 1 hafta daha beklerim ben gelmezse bebek dogacagi zamani bilir doktor mudahale edip niye dogurtmaya calisiyo anlamadim 🙄
Oznur3458 Pinarx07 canım benim doktora kalsa 38. Haftada alıcaktı sezeryanla birazda özel hastanelerde para için yapıyolar normal doğum daha ucuz 🤭
Pinarx07 asiyenurg evet ozele gidiyorum normal dogumcu dr diye gidiyordum ama suan korkmaya basladim sanki sezaryen yapmak istiyo surekli sezaryenda yapabilirim diyip duruyo 🙄
Gozdus Oznur3458 şu an tam tersi. Devlet doktorları normal doğuma teşvik etmek için normal doğumun fiyatını arttırmışlar. Sezeryan dan daha fazla
Pinarx07 Oznur3458 sezaryenda normalde 3350 dediler ama doktor ekstradam aliyosa bilmiyorum onu bidr beklemek islerine gelmiyo ugrasmak istemiyo 5 dk da kesip almak daha kolaylarina geliyo bence cok yogun bide dr aradan cikarayim diyo zorlayacak gebeleri 🙂
Oznur3458 hfg vallaha kuzum bana en son 41.haftaya kadar bekleriz gelmezse kendi yöntemimizle alıcaz dedi oda suni sancı sanırım ❤️
asiyenurg Pinarx07 valla bende devlete gidiyorumda bakalim artik nolcak doktor secimi onemli gercekten