Oglakdorukcum yorumunuzu çok gereksiz buldum , burada kadınlar ile ilgili her konuda fikir alışverişi yapılıyor , gebelik testide buna dahil pardon nerede paylaşsaydı, hamile kalmayı çok istiyor belliki , allah sanada vermeseydi sen nerelere yazardın allah bilir , bide soran mı oldu 21 haftalığım diye belirtiyorsun , onun yaşayacağını nerden biliyorsun bir daha hamile kalacağının garantisi varmı böyle saçma imalarda bulunmanız çok yersiz