Gunel19 ben sana nasıl hamile oldugu mu söyleyim cunku bence birçok kişiye bakıyorum herkes farklı yaşıyor sanki. Ben adetim 1 hafta kala midemi üşğttğm sandım küf kokusu felan koşarak tuvalete cıkarır cıksrmaz gibi oluyordu herkes hamile olabilirsin dedi bende meraklandım sonra adet günüm geldi bekledim adet olmadım daha önce 3 gün fela. Geçirkirdi test yapardım hamile cıkmazdım yine bekledim 8 9 gün oldu gecikeli tabi yorgunluk kemiklerde sızı bide işyerindeyim mide hassasiyeti var sadece test yapmaya karar verdim yaptım net çift çizgi çıktı netti ama çizgisi tabi bukadsr beklememinde etkisi olabilir o sekılde öğrendim ondan sonra zaten doktora felan gittim dogrulandı. Adet takvimi tutuyordum yumurtlama zamanları ilişki yaşasam not alıyordum tabi oradan tarihi takip etmekte hamile oldugumu kuvetledirdi bende Ben böyle yaşadım sende adet gününü felan net olarak ne zaman adet olursun nezaman gecikir kendini bilirsen azcok tahmın edersin