Asyam-Linam benim de aynı endişelerim vardı. Başlarda Çok şükür hamileliğim çok güzel gidiyor bebek yok diye düşünüyordum çoğu zaman unutuyordum bildiğin. Çocuğa birşey olsa hiç bilmeyeceğim neden hissetmiyorum hamileliğimi diye hayıflandım hep 😁 Ama sonra aklıma harika bir fikir geldi. Her doktor kontrolüne gittiğimde bebişimi. Videoya. Çektim onu özledikçe. Görmek istedikçe. Açıp bakıyorum ve çok ama çok rahatlıyorum bu arada biz 18 haftalık olduk 🥰😍🥰🥰🥳🥳🥳