Mirazannesi Shr42 18 Ağustos’ta gittim en son şimdi ayın 7 de randevum var 2 haftalık raporu bitiyor doğum koçunu kendim özel olarak tuttum her türlü destekçi oluyor ilk doğumunuzsa tavsiye ederim
Shr42 Mirazannesi evet ilk dogumum canim bende degistirmek istemiyorum tekrar konusuyum da degistirmiyim insallah o zamana kadar da bi sknti olmaz
Shr42 Mirazannesi ne kadara tuttunuz ve nasıl yardimci oluyor dogumda falan yaninda olacakmi yada sadece konusarakmi yardimci oluyor bilgimi veriyor yani sadece
Mirazannesi Shr42 8 kilo aldım siz kaç haftalıksınız ayrıca doktor 7 de dönüyor bence değiştirmeyin doktorunuzu
Mirazannesi Shr42 tabiki doğumda yanımda olacak doğum öncesi eşimle beraber eğitim alıyoruz herşeye hazırlıyor sizi
Zeynepsefa Büyükşehir hastanesi nihal demirköprülü bende memnunum şimdilik. Allah hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah. Bu hastanede doğum ücretini soranvar mı acaba?
Nzdla Zeynepsefa canım ben sordum nihal hanima hatta söylemedi vezneden öğrendik normal doğum 2500 sezeryan 2800
Shr42 Esra_42 bende 37+2 sizin nasil gidiyor hamileleiginiz sanciniz falan oluyor mu normal doğum mu yapacaksınız bellimi
Selcanecrinn Shr42 merhaba bende Nil okura gidiyordum salı kontrolüm vardı cumaya aldılar cumadan pazartesiye aldılar siz covid olduğunu nerden öğrendiniz acaba
Shr42 Selcanecrinn benim bi tanıdığım o hastanede çalışıyor canim o soyledi hastalarina covid oldu diye bilgi vermiyorlar banada ne zaman gelecegi belli degil dediler iki kere randevumu ertelediler o yuzden tedirgin oldum bende 37+2 haftadayız çünkü acil bisey olsa kim gelecek dogumuma diye
Prensannesi19 Selcanecrinn bende 36 haftalığım pazartesi nil hanıma randevum var ama bişey söylemediler yani ayrıca nil hanım yeni gelmişti tatilden hatta biz dönmesini bekledik
Ayseela1 Merhaba biz de Büyükşehir hastanesi Nihal hanıma gidiyoruz, şehir hastanesi Aylin hanıma da gideceğim ama memnun kalırsam değiştireceğim 21+4 teyiz bizde kızım olacak 😍
Abzekh Selcanecrinn salıya randevu veriyorlar ama perşembe alınmış karantinaya test yaparlar pazartesi negatif gelirse öyle başlatırlar heralde.
Angelkljh Gulsen4224 yok canım dogum ücretleri şimdi uçmuş eski fiyat o şimdi doğum ücreti 3 milyar sezaryan 2.800 de noal die duydum ben aradım sordum
Abzekh Shr42 ben araştırdım öğrendim eğer pazartesi mesai bitimine kadar doğumunuz olursa Ceyhan Baran girecek doğuma. Bizde 37 deyiz bende tedirgin olmuştum ama Ceyhan bey çok iyi bi doktor içiniz rahat olsun 🤗