Ezgieknci Asslliisyhn inşallah kanala girer senin kuzu genelde açıklıkla sezaryen yapan gebelerinde doğum hikayesini okudum ama her anne her bebek farklı doğmadan parmaklarında oynatıyolar bizi minikler 🤭
Asslliisyhn Ezgieknci kesınlıkle doğmadan parmaklarında oynatıyorlar 😁 Önemli olan bebeğim en sağlıklı olacağı şekilde dünyaya gelmesi tabii ama normal doğum olursa da çok mutlu olurum 😇
Pinarx07 Sabinna benimde ayni 39+2 kanalda degilmis cuma gel suni vereyim yada cumartesi sezaryen diyo moralimi bozdu ben baska doktorada gidicem hemen sezaryen ne demek daha gunumuz bile dolmadi