tuanis35 bende ilacı kullandım, lekelenmem oldu ilk haftalarda sonra düşük tehlikesi olduğu için baya kullandım. Tehlikem geçmeyince iğne kullandım yağlı mi iğne, iki hafta ya da biraz daha kullanmıştım tam hatırlamıyorum ama çok şükür ki iyi geldi o lekeye tehlikeye. Tabi dinlenmeniz lazım. Ben işten çıkmak zorunda kaldım. Birde ilk haftalarda ikisi bende çok fazla uyku yapıyordu ☺