tuanis35 Aynı durum altıncı haftada başıma geldi. Kendimi yorduğum bir günden sonra kahverengi lekelenmem oldu. Hemen doktoruma gittim. ProgestAn hapını ve iğnesini verdi. Hap sabah akşam 200 mg, iğne haftada bir. Doktor hap mide bulantısı yaparsa vajinal yoldan al dedi. İğne çok can yakıyor, hem vurulurken hem de gün içinde. Diğer arkadaşlar gibi benim de on gün raporum vardı, pazartesi çalışmaya başlayacağım. Ama doktor bana devamlı yat demedi. Kendini yorma, eşya taşıma, yavaş hareket et dedi. Umarım sağlıkla kucağına alırsın bebeğini.