Bebek-geliyor Tugbaal merhaba doktor bana rahim ağzında kısalık var dedi ve plasenta da ön taraftaymış. Kanama oluyor bazen. 15+5 deyim. Serklaj hangi durumlarda oluyor ben korkuyorum acaba plasenta yukarı çıkar mı diye bekliyorum 🤷♀️
Kubrabulutt31 Haftada planlı serklaj yapıldı banada şuan 26 haftalık yatarak geçiriyorum hamileliği Allah hrpimizin yardımcısı olsun bebeklerimize sağ salim kavuşalım inş 🙏
Kubrabulutt31 Bu hafta kültür testinde enfeksiyon çıktı ve şekerim yüksekmiş geçen gün şeker yüklemesi yapılmıştı korkarak geçiriyorum bu günleri sizlerde yaşadınızmı böyle sorunlar ?
Emine418 Tugbaal acil 18 haftada acilmam oldugu icin progestan 3 gunde bir igne gunde iki defada fitil olarak kullaniyorum