Tugbaal Bugün 35 haftam bitiyor çok şükür🙏🏻 Ben doktoruma güvenerek yatarak geçirmedim bu süreci. İşin aslı çok fazla ilaç falan da kullanmadım, 17. haftamda serklaj oldum. 10 gün yattım başka da yatmadım, günlük işlerimi yaptım hep. Ağrım sızım çok oldu ama şükür bugünlere geldik. Eylül 25 gibi de doğum yapacağım Allah kısmet ederse 😊Allah evlatlarımızı sağ Salim kucağımıza kavuştursun🙏🏻🙏🏻