2019 Aralık ayinda kimyasal gebelik geçirdim test yaptimi hatırlamıyorum ama günüm geçince doktora gittim kan testi degerim 8.88 çıkmıştı doktor 2 gün sonra tekrar gel kan ver demişti 1 gun geçti sıkıntı yok ama ağrım var acaba adetmi olucam korkusu başlamıştı kimyasal nedir bilmiyodum 2. Günün sabahı kahverengi akıntı açık renkte damla kan gelmiş ben yerleşme kanamasından yöneldim sonra 1 saat geçti kanamam başladı doktorun kimyasal gebelik geçiriyorsun vücut sağlıklı gebelik olusturamayinca sadece değerin yükseliyor daha sonra kanaman başlıyor demişti tabi hayallerim yerle bir oldu ilk defa kan değerinin yükseldiğini görmüştüm ama nasip değilmiş elhamdülillah şuan 9 haftalik saglikli bi hamileyim insallah hersey gönlünce olur herseyin vakti zamanı var rabbim geciktiriyosa guzellestiriyo dur vardır bir bildiği ne yaparsan yap ne ilac kullanırsan kullan vaktin zamanın gelmeden hic birsey olmuyo zamana bırak hayatı esin ve sende sağlık açısından bi sorun yoksa rabbimin izniyle olur 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻