Ozlemyeni https://imgyukle.com/i/xVumxP Merhaba sabah yaptim bu testi .kan testim daha cikmadi. Kanamam var su anda .adet gibi agrim yok.pembe renkte.silince miktari yogun ama ped i doldurmadi henuz
Uykulugebe Ozlemyeni kimyasal dusukte kasiklarina bıçak saplanır gibi şiddetli bi ağrı oluyor yani benim öyle olmuştu ağrısız yaşayan olmusmudur bilmiyorum
vuslatim34 Ozlemyeni canım inşallah kimyasal değildir ama ben de kimyasal geçirdğim ay iki gün öncesi mide bulantısı ve agrısıyla gtmiştim doktora. Testler nagatif oldugu için mide bulantımı virüse baglıyırdum iki gün sonra hamile oldugumu öğrendim. İnşallah seninde hamilelik belirtisdir. Ve inşallah dğerin yükselir
Tugcebyr Ozlemyeni ben kimyasal gebelik yaşadım idrar testinde pozitif çıkıyor ama kanda negatif çıkıyor pozitif çıktıktan 1-2 gün sonra kanamam oldu sonra daha da arttı doktora gittim kimyasalmış
kuzeylianne Ozlemyeni bende senın gibi vıkmıstı. Sabahına kan vermeye gıttı. 0 cıkmıstı. He sure bana olur böyle kımyasal düşüktür canını sıkma demıstı tatlım. Kimyasal düşüklerede sakın üzülme sağlıksız bebekler demişti. Rabbim sağlıklı sıhhatli nasip etsin inşallah.🤲
Ozlemyeni Cok mesaj yazdigimi biliyorum ama 3 yildir deniyoruz.silik cizgiyi gorunce heyecanlanmistim
Nazzeda Ozlemyeni Canım kimyasal geçirip geçirmediğini öğrenmek için bir kan ver bence. Çizgi var gibi dünkü postuna da yazmıştım ama eğer kimyasal gebelikse de hiç üzülme bende de öyle oldu ve hemen ertesi ay hamile kaldım 🙏
Ozlemyeni Nazzeda 3 yildir deniyorum cok yorulmus gibiyim.kan testi verdim yarin cikacak sonuc.uykum var surekli mide bulantisi var yemeklere karsi.niye boyle seyler yasiyorum
Ozlemyeni Gecmiste bi kez daha kimyasal dusuk olmustu ama o agriliydi dayanamiyodum agrisina.bunda agri cok hafif.o yuzden adet olup hamile olan var mi yada bu yasadigimi yasayan var mi merak ediyorum
Nazzeda Ozlemyeni İnşallah üstüne görmedir o zaman Rabbim doğru zamanı elbette biliyordur umarım kalbinize göre verir gerçekten çok zor bir psikoloji ama mükafatı güzel olur üzmeyin kendinizi 🙏❣️
Ozlemyeni Uykulugebe oyle bi agrim yok su an.3 test yaptim ucu birden silik cizgiydi ama bu adet mi anlamiyorum
Bade88 Çok ilginç idrar testleriniz hamile olduğunuzu gösteriyor ama sonucunuz 2 çıkmış. Normalde adetinize kaç gün var. Yükselebilir. Çünkü 0,100 çıkmamış sonuçta. Şüpheli bence
Ozlemyeni Bade88 adet gunum normalde yarindi.ama pko oldgum icin belli degil yani.cok garip bebek belleyip test yaptigim gun knamam oluyo
Bade88 Ozlemyeni alttan muayenede kese oluştuktan sonra görünüyor canım. Hcg nin baya bi yüksek olması lazım görünmesi için
IzelMaden1 Ozlemyeni umudunu kaybetme canım ben 6 senelik evliyim evlendiğimden beri denedik olmadı sonra sürpriz bı şekilde hamile olduğumu öğrendim ocakta 2 aylık düşük yaptım temmuzun 10′da kimyasal gebelik geçirdim ve hemen hamile kaldım şuan 7 haftalık hamileyim ve ben bunu hiç bı belirti olmadan adet olmadığım için kontrole gittiğimde öğrendim sadece kafana çok takmamaya çalış ilişki olacağı zaman bu sefer hamile kalır mıyım düşüncesi olmasın kafanda rabbimden hayırlısını dile inşallah en kısa sürede evlat sahibi olursun
Happybsrn Ozlemyeni ilginç şekilde bazı kişilerin gebelik testi pozitif çıkyor ama hamile olmuyo kimyasal gebelik demek için öncelikle kan değerinin 5 üzeri çıkması gerekir sonra adetle düşüyor değer
Bade88 Ozlemyeni kanaman normal adet kanamasına dönüştü mü yoksa Wc ye gittikçe mi görüyorsun pembe renkte. Ne biliyim üç testin de hatalı olması biraz imkansız gibi geliyor. Ama hcg testin de çok düşük. Bakalım inşallah yarın hayırlı haberler alırsın.