Benim de tansiyonum çok düşüyor hatta sizin gibi bayılma da yaşıyorum 7-3 leri bile gördük yani eşim görmüş ben baya gidiyorum. Doktor yüksek tansiyondan korkarız düşükten korkma dedi soğuk bi terleme geldiği anda hemen dikiyorum bacaklarımı yatıyorum inşallah sorun olmaz ben de korkuyorum çok yeniyim daha belki ilerleyince gebeliğim geçer diye düşünmüştüm.