MomD Kubrayilmazkandemir Bende de var Tansiyon düşüklüğü doğumuma Çok zaman var fakat doktor yeter ki yüksek olmasın düşük olması her zaman tercihimiz demişti
Asenana Kubrayilmazkandemir benimde 9 5 falan hep. Halsizlik yapıyor bol bol su iç dedi doktorum düştüğünü anladığında tuzlu ayran iç demişti
Poyraz_basak Kubrayilmazkandemir benim oğlumda sürekli düşüktü tansiyonum hep 9-6 falan çıkıyordu her gittiğimde baktılar normalde de düşüktür hep tansiyonum normal dogurdum 3.850 Gr
Tgncr05 Kubrayilmazkandemir benim sürekli 7 ye 5 canım en yükseği 9/5 doktorum baş dönmesi mide bulantısı yapmadığı müddetçe korkma her gün karpuz ye dedi dengeliyor çünkü
MomD Kubrayilmazkandemir Hiç yaşamadım ama gözlerim kararır arada bi çoğu zaman uzanıyorum bende çok fazla halsizliğim var. Tavsiyem kendinizi çok yormamanız dinlenmeniz bol bol. Benim gebelikten önce de tansiyonum hep düşüktü çünkü 9/5 yukarısını görmedim hiç
Kubrayilmazkandemir MomD benim düştüğü zaman gözüm kararıyor ve özellikle açsam bayılıyorum. Doğum anında yaşarsam diye korkuyorum
Kubrayilmazkandemir Asenana ben de doktora gittim çok ayakta durma anladığın an uzan dedi. Ama doğum esnasında sıkıntı yaşar mıyım acaba
Sera34 Asenana benımde 1 haftadır var tansıyon düşüklüğü 10/5 di iyi oldugum zaman göz kararması baş dönmesi yapıyordu
Asenana Sera34 uzan öyle olduğunda allah korusun bayılırsın bi yerini vurursun. Biraz düzelince de tuzlu ayran iç ya da zeytin ye
Poyraz_basak Kubrayilmazkandemir hyr yaşamadım cnm son dakikalar hava taktılar oda ben çok bağırdım nefesim düzene girsin diye hiçbir proglem yasamadim bütün hamileliğimde düşüktü tansiyonum norml hayatimdada düşüktür zaten
Kubrayilmazkandemir Asenana benim hamilelikten önce de vardı bu sıkıntım hala da var . Çok ayakta ve aç durmuyorum ben de