Evet bende 5 hafta 5 günlük hamileyken qanamam oldu, durmuyodu kanamam. Çünki hamile oldugumu bildiyimden beri tam 3 hafta ailevi sorunlar yüzünden çok ama çok stress yaşadim. Eşim, eşimin ailesi beni çok üzüyordu. Her gün ağliyodum. İlk gebeliğimde de düşük yapmişdim zaten kocamin yaşatdiklari yüzünden. 6 ay sonra hamile olduğumu öğrenince de böyle şeyler yaşadim. Ve bir gün qanamamin başladiğini görünce dedimki kendi kendime bitti bu bebeğimi de kaybetdim, o kadar güclü heyecan yaşadimki bedenimi hiss edemiyodum. Acilen hastahaneye kosduk ve hematoma oldugunu söyledi doktorum. İğneler , ilaçlar yazdı ve bir haftadir tedavi oluyorum ve çoğu zaaman uzaniyorum. Eşim de denizde çalişdiği için 40 gün denizde oluyor. Bu kadar zor günlerimde yanımda yok, beni ne kadar üzse de ona çok ihtıyacim var yine de. Şimdi tedavime devam ediyorum ve 10 gün sonra yeniden doktora gidicem, eğer bebeğime birşey olursa o zaman hem kendi ailemden hem de eşim ve onun ailesinden tamamen kopucam. Çünki artik dayanamam:((