Cafede canım bende şimdi doktordan geldim 38+3 üz, muayeneye girerken hiç bişeyim yoktu çatı muayenesi falan yaptı ondan sonra sancılarım başladı nst ye girdim düzenli sancın var dedi, eve geldim şimdi belim kasıklarım çok ağrıyor dayanılmayacak kadar olursa gel dedi ama bebek kanalda değil açılma da yok, sezeryan mı olacak yani bu gidişle