Naren1 Miray_38 ben kefir içince rahatlıyorum canım sana iyi gelirmi bilmiyorum dene istersen bağırsakları çalıştırıyor
Miray_38 Naren1 süt ve süt tadı olan şeyleri tüketemiyorum maalesef canım ya çok teşekkür ediyorum ☺️